Nice

Igår kom vi fram till Nice efter en gungig båttur! Både jag och Oscar mådde lite illa så vi fick ta det lite lugnt...Urban stod ute på däck nästan hela resan och spanade efter valar och delfiner! Och det fick han se, både utblås från valar och delfiner som hoppade! Själv hann jag se utblås från valar innan jag gick in och satte mig! Trots allt tyckte jag resan gick fort. 
I Nice tog vi Strandvägen och fick se många blommor längs vägen! Så svårt att förstå 😢🙏
Inatt sov vi i Agde, en liten by ngr mil från Montpellier. Det var en stor camping och vi kom väldigt sent för att både sätta upp tält och laga mat, ingen bra planering:( Men när kl var 21.30 hade vi ätit och blev lite gladare:) Tills jag gick och lade mig och de började spela olika musik från tre olika håll😖Då kände jag mig för gammal för tält! Längtade till stugan i lofsdalen där du bara hör dina egna andetag, ljuvlig tystnad! Sedan jämför man allt med vår underbara camping på korsika! Då blir konkuransen svår!
Imorse gick Urban och jag ner till havet för att ta ett sista dopp i Medelhavet ;) Nu är vi på väg till Biarritz!
Nice sett från båten


Strandvägen och blommor efter attentatet!

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att ha kommit en bit närmare GBG 😎

2016-08-02 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0