Slut på denna resan

Då var sommarens resa 2016 över! Det går fort, ändå har vi varit ute i 23 dagar och kört närmare 700 mil! 
Vi har njutit av sol, bad och upplevelser av olika slag. Många frågar om det inte är varmt och jobbigt att ligga i tält så länge! Jag tycker det går bra! Mest av allt saknar jag min egna toalett;) men i övrigt känns det bra, en frihetskänsla, inget smink, lite "skitig" och ingen stress! Urban går i princip i samma kläder hela tiden och självtorkar efter varje dusch( att vara utan handduk är ngt han fått för sig att klara varje semester😜) Men vi tycker om att bo på fina hotel oxå😊 Det är två olika upplevelser!
Vad var nu bäst på den här resan? Urban älskar känslan av att sätta sig i bilen och åka på semester;) Men säger att utflykten på norra korsika var en upplevelse! Oscar håller med! Även jag älskar de kurviga bergsvägarna och de pittoreska bergsbyarna samt det underbara turkosa vattnet! Kustvägen hem längs Bretagne är mycket fin men skulle behövas mer tid för! Nackdelen är att det inte är lika skön värme. 
Ja, det finns mycket att se och uppleva! Vi sitter nu på väg hem till Sverige. Vi beslutade oss för att åka hela vägen hem istället för att tälta en natt till! 
Tack till bästaste chauffören tillika min  man och min underbara sons goa närvaro❤️
❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ser ut som ni haft en fantastisk resa!
Men längre än så här klarar vi nog oss inte utan er. Välkomna hem! 😀

Svar: Ha ha! Tack det var fint att höra💕 Ska bli roligt att träffa er alla igen!
Annika och Urban

2016-08-06 @ 23:08:48
Postat av: Marie

Välkomna hem ☺️ Alltid lika kul att följa er resa på bloggen och inspireras 😘

Svar: Tack! Kul att du följer oss;) Är ni oxå hemma nu? Vi ses och hörs💕
Annika och Urban

2016-08-07 @ 09:51:02
Postat av: Eva

Välkomna hem Och " tack för denna underbara resa " all info och otroliga bilder ❤️

Svar: Tack för att du följer oss och kommenterar så fint😘
Annika och Urban

2016-08-07 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0