Peru 20170317

Nu är vi på väg! Äntligen! Som vi längtat! (Förutom sista dagarna då jag alltid får lite dödsångest för att jag ska lämna mina "barn" som jag älskar så mycket!)
Det kommer kännas bra när vi sitter på flyget från Amsterdam som tar oss ända fram till Lima, 12 h och 40 min! Stödstrumpor på ( fast det talar man inte högt om, tycker Urban, hi hi) Bytet i Amsterdam blir stressigt!! Endast 10 min till bording med flyget till Peru😁 Missar vi det blir det inte kul!
Jag kommer att blogga om möjligt och om tid finns, för det är en mycket aktiv resa vi kommer vara på. Vi åker med läs och res, ett företag som funnits sedan 70 talet och som vi hört gott om. De håller priserna nere genom enklare boenden, tex kommer vi bo hemma hos ett par familjer, men det ser vi fram emot!! Vi är ett gäng på 16 st som ska uppleva denna resan, hoppas på trevliga och kanske nya vänner;)
Resans höjdpunkt tror jag ändå blir machu picchu!
Nedan ser ni kartan på vår resrutt!


Kommentarer
Postat av: Eva

Trevlig resa Kommer att tänka på Er varje dag Kram 😘

Svar: Det känns tryggt! Nu ska vi borda;)
Annika och Urban

2017-03-17 @ 09:12:53
Postat av: Eva

Har hört på TV om det fruktansvärda ovädret i Peru. Hur har ni det

Svar: Allt ärbara! Dåligt väder i norr!
Annika och Urban

2017-03-18 @ 09:38:03
Postat av: Anonym

Om du säger kompressionsstrumpor låter det häftigare... 👍😄

Svar: Bra ide;)
Annika och Urban

2017-03-18 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0