Korallgrottan

Urbans dag i korallgrottan beskriver han: "en del betalar för att bli av med sin ångest, och jag betalar för att få ångest🤣😜😬"
En extremt häftig upplevelse där han fick krypa och åla sig fram genom olika gångar. Ibland med hjälp av rep och ibland med hjälp av att guiden tryckte på fötterna för att få genom honom i hålet! Han beskriver det som att bli förlöst på nytt🤣 Det var lerigt, vått och helt svart! Därav overaller, knäskydd, handskar och hjälm med pannlampa! Mestadels kröp han på alla 4:a! Det är Sveriges längsta grotta, 6,5 km, och där kröp han i 2 h!! Tur att jag inte följde med😬
(null)
Dusch efter grottbesöket!


(null)
Här kom han ut!


(null)
I grottan lagrade de ost!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fy!! Hade jag aldrig vågat, hade fått panik efter 3 sekunder i ett sånt litet hål. Modigt Urban!!

Svar: Ja! Därför var det tur att jag inte var med😊
Annika och Urban

2018-07-23 @ 07:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0