Piteå havsbad


Har länge velat se Piteå havsbad! De har en camping som är 5 stjärnig! Vägen dit var inte så rolig, mest skog;) Åkte genom Storuman, ni vet där Björn och Heidi bor. Kanske ni såg deras program på tv? 
När vi kom fram till Piteå havsbad regnade det! Vi som planerat sol och bad! Dessutom börjar Urban mumla: "jag hatar såna här campingar" ! 
"Okej, sa jag men nu ska vi fincampa och inte fulcampa. Nu får du vara med på min camping" 
Urban beskriver det som värsta radhusområdet med grillar, svenska flaggor och småfeta campinggäster ! Jag kan faktiskt inte annat än att hålla med😬🤣 Så kommer vi med vårt ihoptejpade tält🤣🤣 Vi kommer från lugnet i vildmarken till Sveriges mest hipade camping! 
Det blev en natt ( 400kr jmf med 100kr i vildmarken). 
Solen kom fram så fort vi började packa upp! Vi badade i Östersjön och hade sedan bokat bord på hotellets beach bistro där vi avnjöt en underbar middag för att fira våra 10 år tillsammans❤️ Vi åt tapas på älg, ren, röding och Västerbottenost! Efter det renfilé med potatisgratäng och smör med lingon och enbär, så gott! Vi gick en runda och åkte upp till skybar där de hade en fin utsikt. Sedan tog vi en glass i området där det både var tivoli, hoppborgar och badpooler. Det blev en fin kväll😍 Tack finaste för 10 år tillsammans. Livet går upp och ner men vår kärlek har bestått och det är jag glad och tacksam för! Älskar dig mycket❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Eva

Låter så härligt allt ni har gjort och varit med om Önskar er en fortsatt fin resa Godnatt 😘 Har haft några dagar hör med Mikael och Basse Pappa ska spela golf i morgon så det blir tidig sängdags

Svar: Tack lilla mor! Detsamma till dig😘
Annika och Urban

2018-07-24 @ 22:51:44
Postat av: Johanna

Roligt att följa er resa, mycket spännande att göra och fina platser. Grottan hade jag inte vågat 😬
Oj 10 år har gått fort 💕gratttis

Svar: Tack! Ja, vi har det bra! Finns mycket att se och uppleva😊
Annika och Urban

2018-07-25 @ 09:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0