Vid drar vidare....

Vi går och borstar tänderna och får då syn på den vackraste solnedgången på länge! Solen var så stor och mäktig, men inget som går att visa med min mobilkamera! Klockan är nu 22.45. Vi kryper ner i våra sovsäckar som jag upptäcker är våra gamla sovtäcken! Ja, fortsätter värmen går det bra men annars kommer jag frysa😬 Våra nyare sovsäckar klarar -30 grader! Det tar tid innan jag somnar! Det är så ljust! Konstigt men fantastiskt! 
Nu åker vi vidare, kl är 9 och svetten rinner redan. Som när vi campar utomlands, då vi får flytta matplatsen efter skuggan😊 Och alla pratar svenska, konstig känsla😜
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Eva

Ser skönt ut 😉. Testar nu om det går

Svar: Ja, det funkar mamma😍
Annika och Urban

2018-07-18 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0