Vilhelmina

Idag har vi kommit fram till Vilhelmina. Känns som en stor stad! Mycket ljud, bilar och annat väsen! Och vi har täckning! Faktiskt skönt att vara utan mobilen ett tag! Tänk vad tid jag lägger på denna sak! Bättre att läsa en bok!
Vi campar precis vid vattnet! Har en stege väldigt nära att gå i vattnet ifrån😊 badat har vi förstås gjort😊
Varit inne i kyrkstaden och där stod lapplisa som staty, hon som sjöng" barnatro"! Då tänker jag på min barndom för att den låten sjöng och spelade Eira, min barndomskamrats mamma!  
Nu är det dags att sova! Imorgon lämnar vi vildmarksvägen och åker ut mot kusten mot piteå😊 imorgon är ingen vanlig dag, det är vår dag❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0