Mer Rhodos

Imorse vaknade jag tidigt! Gick upp och tog på mig joggingskorna för en tur. Lite jobbigt att springa i denna värmen! Massor av fina blommor på vägen! 
Mer bad och lek😊☀️
Valde att även idag sitta på balkongen och äta lunch. När jag går ner och beställer take away så säger de: sätt dig här, vill du ha något att dricka? Så tar jag en öl och tittar ut över havet och väntar på pizzorna😊 Då njuter jag! Personalen är väldigt trevliga och roliga👌
Vi valde att ta en taxi in till Rhodos stad idag. Det var lite mulet och ingen Lollo och bernie show så vi passade på! 
Det var mysiga gränder men väldigt turistigt! Och vi hade en Celine som inte bille sitta still alls. Hamnade på en restaurang där de var väldigt gulliga och hjälpte oss så mycket de kunde! Adrian gjorde high five med alla och Celine charmade resten! På grund av dem fick vi glass och klubba som efterrätt😊
Hem och mys på balkongen. Äntligen lite lugn och ro när lilllan sover😜
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Eva

Oh vad glad jag är , att ni har det så bra Gulliga och vackrabilder du tagit. Kram till alla

2018-05-20 @ 22:06:53
Postat av: Andreas

Fint och mysigt ni ser ut och ha det! Verkar vara ett perfekt resemål för oss barnfamiljer 😀

Svar: Ja det är det verkligen👍
Annika och Urban

2018-05-21 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0