Fiske

Den 23/7 2008 blev Urban och jag "ihop". Vi åkte mc till Norge och planerade att sova över. Vi hamnade på ett sunkigt motell. De frågade om vi skulle ha ett eller två rum. Urban svarade : vi ska ha ett rum! Jag kommer ihåg känslan...vi hade inte pratat om hur vi skulle göra. Men skönt att han bestämde för annars kanske vi inte blivit ett par😬😅 Efter det, var det VI, och så har det nu varit i 12 år❤️ Om någon hade sagt att det en dag skulle bli så när vi träffades i en anställningsintervju år 2000 så hade vi bara skrattat! Då såg våra liv helt annorlunda ut. 
Ibland tänker jag så! Om jag hade valt det andra jobbet hur hade det blivit då? Vad är meningen med att vara på hemmasemester i 8 graders värme? Kanske får vi det svaret om ett eller 5 år😬😅 Vi gör våra val och livet blir! 
Har ni sett filmen " Sliding  Doors"? Om inte, så gör det! 
Vi började dagen med att fiska. Vi var på två olika ställen men det blidde inget. Sökte efter en tredje liten tjärn som vi fick tips av från en äldre herre. Där skulle det finnas mycket röding, min favoritfisk! Men terrängen gjorde att det var svårt att ta sig dit så jag gav upp😬 Då fick även Urban ge upp lite irriterad😬
Vi gjorde en fin middag med hummer, renfilé och hembakad tårta till kaffet! Och vi drack champagne! 
Vi hade en fin kväll och skålade för ett nytt år🥂

(null) (null)
Visst bor de fint? Vi parkerade där när vi skulle fiska. Han arbetade tidigare på socialtjänsten!

(null)
Denna utsikt hade de på baksidan av huset. Zonfjället. 
(null)
Jag råkade fastna med min krok! Urban fick nästan bada därav😬

(null)
(null)
(null)

(null) (null)



(null)
(null)





Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis till er igen! Kul att få läsa lite om er första tid tillsammans 🥰

Svar: Tack tack🥰
Annika och Urban

2020-07-25 @ 07:42:02
Postat av: Eva

Mysig dag Fint inlägg Det visste inte jag hur ni träffades Nu vet jag Hoppas på minst 12 år till 😍 Nu har din son och pappa åkt i väg för att golfa Lite spända båda två tror jag Jag får sköta marktjänsten Oscar har önskat Köttfärssås 😊. Trevlig fortsättning. Kram

Svar: Visste du inte? 😊
Tack detsamma!
Annika och Urban

2020-07-25 @ 09:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0