Mer av lofsdalen

Igår var vi ute och vandrade i 3 h. Upp på digervålen! Idag blev det vår långtur från Västvallen mot sömlingshågna och vidare mot rutvallen. Det är ca 17,3 km. Tog 6 h. Men hade Urban vandrat ensam hade det blivit 5 h! Asså den mannen! Han är som en gasell! Här tränar jag flera gånger per vecka, vilket inte Urban gör! Han säger att han har sin grundkondition. Jag säger: men den kanske avtar, du behöver träna för att hålla i den! 

Tydligt är, att jag inte har den grundkonditionen!!

Vi gillar denna tur genom skog, upp på fjället, över stenar, stockar och vatten! Ja ni har hört om den tidigare😊
Denna gången testade jag att gå med stavar! Jag vet inte riktigt vad min bedömning blir?! Ibland var de ett stöd tex när jag skulle över vatten och balansera på små stockar. Men ibland var de ivägen, jag snubblade över dem😅 mina armar har iaf fått arbeta! Och jag som redan har ont i axlarna! Imorgon kommer jag nog varken kunna ta på eller av min bh😬 ( men jag vet en som gärna hjälper mig😍)
Vandringen avslutades idag med ett dopp i sjön! Högsta värmen i bilen så jag blev riktigt varm😂 Fort av med kläderna och så i! Alla bara stirrade och trodde nog att jag var galen🤪 det är 13 grader i luften så inte många grader i vattnet! Vädret är inget sommarväder. Idag har solen skinit, det har blåst, regnat och haglat! 

(null)

(null)

(null)
Så vackert!
(null)
1 minut solsken att ta vara på! Strax efter kom regnet😬
(null)
Så här kan oxå underlaget se ut!!
(null)
Mjuk mossa att gå på!
(null)
Massor av omogna hjortron!
(null)

(null)

(null)

(null)
Björnbajs?
(null)

(null)
Hela världen framför mig!
(null)

(null) (null)

(null)





Kommentarer
Postat av: Eva

Vet inte vad jag ska skriva Är det bra att hålla på så här Jag är osäker Samtidigt som ni är ganska vana vid olika aktiviteter Fina bilder Bada när det är 13 + i luften ? I vattnet 🤭🙄🤧 Är det bra när du har ont i armarna Nu har jag bara gnällt på dig(er)Men du ska veta att jag är stolt över att du är min dotter

Svar: Det är bra att du är stolt🥰
Annika och Urban

2020-07-21 @ 19:31:29
Postat av: Eva

Skulle sluta med KRAM ❤️ Var rädd om dig (er)

Svar: Kram
Annika och Urban

2020-07-21 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0