Sommaren 2020

Äntligen semester! Vi har en sen semester i år v 30-33.
Denna sommaren är inte som det brukar vara! Vi har en pandemi i Sverige, i världen. Hade velat uttrycka min besvikelse över allt vi inte kan göra på grund av detta men vad är den lilla känslan i jämförelse med allt annat som denna pandemi orsakat! Vi mår bra och även våra nära och kära🙏
Jag tycker om att planera, att få drömma och längta. Jag är sämre på att ta dagen som det kommer, att leva i nuet. Det får jag öva på denna sommaren, det tror jag är bra för mig och kanske för andra oxå! Jag/ vi ska heller inte klaga på vädret( iaf försöka)🤪
Lite planer har vi dock men med flera : Om, Då, Kanske, När, i så fall😅
Bilen är fullpackad och nu åker vi! Mot lofsdalen! Följ med på vår resa, var den nu kommer att ta oss till😋
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Eva

Önskar Er en underbar semester med många nya upplevelser som ni inte räknat med Var rädda om Er. Spännande resa som jag ska följa med på ☺️ Kram 😍

Svar: Tack❤️
Annika och Urban

2020-07-19 @ 09:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0