Marinerland

Lämnade campingen klockan 5 på morgonen, eller rättare sagt då rev vi tältet, stackars grannar! Åkte med färjan kl 7 och var i Nice redan kl 11. Åkte sedan mot marinerland där vi såg en fantastisk show med först självkontroll sedan delfiner och sedan störst av dem alla späckhuggare! Jag tycket det var fantastiskt! Speciellt när de fick späckhuggarna att prata, då fick jag en tår i ögat ;) Glömde berätta att jag såg en val i Medelhavet när jag satt och solade på däck! De andra satt inne och blev minst sagt avundsjuka;) Höll knappt av att få sovplats inatt, kände oss som Maria och Josef som letade efter boende och allt var fullt! Den tredje campingen vi frågade på fick vi plats på. Vi åt middag kl 21.30! Nu ska vi åka och titta på en romersk viadukt ponte du gard.

https://cdn1.cdnme.se/3344912/6-3/pic_51ea394ae087c311b57eea7e.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Eva

Du visar så fina bilder och berättar så otroligt bra det känns som jag har varit där .Kram välkomna hem 😘

2013-07-21 @ 21:56:01
URL: http://annikaourbanreser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0