Ponte Du Gard

Måste först korrigera senaste inlägget där det står att vi såg självkontroll. Jag menade sjölejon;)) så det kan bli!
Vi var och så Ponte du Gard, en romersk viadukt! Och där gick vi nu;) efter det reste vi vidare och badade i en bergskanal, där många paddlar, väldigt vackert! Vi sov på en caming som inte var den mordenaste;) Där var det toalett med hål i golvet, Johanna!! Och på natten vaknade jag av att någon var utanför tältet!! Kanske ett vildsvin? Jag väckte Urban och bad att han skulle gå ut och titta men han ville inte....Vi fick aldrig reda på vad det var!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken underbar vy!!! Där hade jag också velat bada. Hoppas turen hemåt Sverige går bra! Massa kramar

2013-07-22 @ 08:53:42
URL: http://Elisabetmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0