Påskafton 2014

Vi är lediga och har möjlighet att sova länge men vad händer?? Vi vaknar sju !! Varje morgon! Urban föreslog att vi skulle ställa klockan imorse för att lura oss själva och inte vakna;) men vi kom till backen tidigt idag, det var bra. För efter lunch är det som smör i backen! Då blir det svåråkt, särskilt för mig som inte är världsbra;) Men de första åken var riktigt bra! Åkte från toppen, riktigt kul! Men har missat mina solglasögon och bländas av den vita snön vilket leder till röda ögon! Sedan är det svårt att se när man åker, har varit på väg att ramla tre gånger idag! Men två av dem åkte Urban och jag in i varandra!! Vid ena tillfället trodde jag mitt knä åkte av!! Aj, aj:(( Men det gick över:)) nu är det påskafton och jag har sovit en liten stund, så gött! Urban väckte mig genom att spela stilla natt på hög volym!!! Nu blir det lite körsbärsöl och en dusch! Det är ju påskafton! Får väl svida om till en festklänning;)) Till middag blir det sill som förrätt och lamm till varmrätt😉Önskar er alla en fin påskafton!


Toppen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas knät klarade sig I dag har vi haft soligt solat ett par timmar Ska äta lite påskmat i kväll Ha nu en skön fortsatt påskafton 🐣🐥

Svar: Ja tack lilla mamma! Känner faktiskt av lite ont i mitt knä! Vilket är tråkigt då jag kommit igång bra med min löpning! Vi har inte haft mycket sol alls idag:(
Annika och Urban

2014-04-19 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0