Påskdagen 2014

Idag har det varit en strålande dag! Vi har varit ute och åkt längdskidor i 5 timmar på fjället! Det är en ordentlig tur för en Annika som inte åkt skidor på över 30 år! En liten flicka på sisådär 5 år åkte så bra och därför sa jag: "vad duktig du är!" Då svarade flickan: " det är för att du är så dålig!" Sedan berättade hon stolt för sin mor vad hon sagt! ( jädra lilla unge!) Men jag körde förbi henne på slutet, gött! 
Jo vi åkte upp till fjället, jag i bandvagn och Urban släpande efter! Det tog ca 30 min och sedan var vi på toppen, så himla vackert! Jag trotsade min rädsla och vi valde att åka runt hela sömlingshågna. Jag har ju lovat att tro på mig själv och jag ser att Urban vill;) Det var det värt, så vackert! Nedan ett par bilder:
ser ni Urban ?

Här är bandvagnen jag åkte!


Här åkte vi! Jag åkte sida till sida, det går ju inte att stanna annars!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag fattar inte att du vågar du har ju inte åkt skidor som barn inte mycket i alla fall Det är Urban som lockat med dig Jag är stolt över min dotter Kram ha en skön kväll Nu har vi 21 g 😰

Svar: Tack kära mor! Jag är redigt stolt över mig själv;)
Annika och Urban

2014-04-20 @ 18:15:35
Postat av: Malin

Tycker du åker jätte bra mamma! Men håller med dig, jädra unge! ;) kram Malin

Svar: Ja tack, många tankar tänkte jag...spec när hon satte fram sin stav framför mig😡
Annika och Urban

2014-04-20 @ 18:40:01
Postat av: Malin

Du skulle ha åkt förbi jätte snabbt och skvätt snö på henne mamma! ;)

2014-04-21 @ 13:38:59
Postat av: Annika

Barn säger alltid sanningen;)

2014-04-21 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0