Skärtorsdag

Då vädret inte var det bästa idag köpte vi inga liftkort. Istället blev det promenad och studier för mig. Urban grejade hemma bl.a. med två nya utelampor. På em blev det en tur med längskidor. Svettigt och kämpigt men mamma " du hade varit stolt över mig;)" Urban väntade snällt på mig❤️ men han blev faktiskt röd i ansiktet! Nu har vi varit i byn och köpt ägg, det ska bli en äggtoddy! Men va många recept det finns. Jag återkommer om hur min blev;)

Urban sätter upp nya utelampor.

Mina studier.

Vi i spåret;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag äääär stolt över digLåter gott med den där äggtoddyn Kram

Svar: Tack lilla mamma! Ja gör den till er så kanske ni blir friska;) Receptet från tasteline tror jag det var;)
Annika och Urban

2014-04-17 @ 20:20:00
Postat av: Marie

Skönt att resan upp gick bra för er :) duktig du är som pluggar på semestern!! Hoppas ni får massa sol på er nu i Påskhelgen och vi får massa roliga uppdateringar från Lofsdalen ;)

Svar: Ja tack! Måste läsa regelbundet, som ni! ( fast inte så mycket) ja, imorn vill vi ha sol!!!
Annika och Urban

2014-04-17 @ 21:03:48
URL: http://Elisabetmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0