Norge dag 5

Idag blev det en tur till predikstolen;) det är en härlig tur på ca 4 h. Fast imorn kommer jag nog ha träningsvärk! Så ramlade jag på nervägen!! Inte så farligt mamma, det kunde gått värre! Byxorna gick sönder och det gick hål på mitt knä:(( mest ledsen för byxorna:( och så känner man sig så dum! Pladask rakt fram ramlade jag! Sedan fick jag ledsagning av min käre man! Då känner man sig ännu klumpigare;( Men det var en härlig tur och så himla häftigt att vara där uppe! Jag får en känsla av att nu ramlar jag ner, man blir liksom lite snurrig! Och Urban som brukar vara så modig blir riktig sjåpig! Han vågar knappt gå nära kanten och vill helst inte ta kort på mig! Det är mkt svårt att visa hur högt det är med min kamera men här kommer lite bilder!

Klättring upp

Här står vi sedan!

Här låg jag på kanten och tog!


Kommentarer
Postat av: Eva

Nä du jag hade inte klarat att stå där heller. Det är vackra bilder att titta på men det räcker för mig . Är du OK nu då? Inga men efter fallet. Gjorde ju inget med byxorna viktigaste är ju att DU är OK. Kram 😘

Svar: Ja tack! Det kunde gått riktigt illa! Så jag hade tur;)
Annika och Urban

2014-08-02 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0