Bad i lofsdalssjön

"Va, ska vi bada? Här?" Sa Urban när jag sa att nu går vi ner till byn, lägger oss på stranden, badar och solar! Under alla dessa år som Urban har haft stugan har han aldrig badat här! ( med undantag när vi åkte bastuflotten) Men nu är det gjort och det var skönt! Men vi hann knappt lägga oss ner för lite solning då regndropparna kom!! Vår vanliga otur! Och nästa vecka ska det bli sämre i Norge:( Som alltid får vi väl köra i regn!!!! 
Strömmen gick oxå när vi var i affären! Det började åska och blixtra! Men sen kom inte något regn och strömmen är tillbaks;) 

Härligt men kort;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja det är nog så. ni ska inte åka till Norge Ni får ta en annan rutt nästa gång Vädret kan väl ändra sig vi hoppas på det 😍

Svar: Det får vi hoppas! Nu har vi sol! Vädret kan vi inte styra över. Det blir som det blir;)
Annika och Urban

2014-07-24 @ 17:22:42
Postat av: Jonathan

Jag vet att det finns ett bra kryp-in i Stavanger. Där serveras det mat, sovplats och värme för blöta mc-förare och passagerare. Perfekt för svenskar har jag hör också! Sen kan jag nog garantera att där kommer det inte regna heller. :D

Svar: Låter som det passar oss perfekt! Vi kommer oavsett väder:) Stannar här en natt till, det är så fridfullt😄 sedan drar vi oss över till Norge. Ses snart kram från oss
Annika och Urban

2014-07-24 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0