Badbilder

Startade åter morgonen med en joggingtur;) Denna gång direkt på stranden! En av mina drömmar har uppfyllts! Vissa saker tar tid att göra fast eg inte så svåra! Det är som med längdskidåkning, bara att göra;))
Jo, på min tur såg jag en jättefin strand dit jag tog mina killar idag. Den var tom på folk när jag joggade förbi men nu var den fylld med nakenbadare!! Killarna blev helt förskräckta och vägrade den stranden, själv tyckte jag det var lite spännande;)) Men vi fick gå vidare, det är vackert överallt!

Här låg vi idag! Plaka beach. Vi ligger på handdukar. 

Så här ser det ut åt andra hållet, stolar med parasoller! 

Här snorklas det! Det fanns stora fiskar;)

Nakenstranden!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha så kul att de vägrade nakenstranden :p så bra att du uppfyllt en dröm på resan också!

Svar: Ja tack och så enkelt;)
Annika och Urban

2014-07-06 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0