Grekland 2014

Äntligen! Är nu på Landvetter och fikar innan boarding mot Santorini och Naxos! Två veckor;) så härligt! Speciellt när det regnar.....brukar ju ofta vara fint i Sverige när vi åker iväg! Men det bästa är att få resa, uppleva nya länder. Lite pirrigt är det men det går över när vi är framme! 12.45 lokal tid landar vi. Sen är det båt i tre timmar! Har redan smörjt in mig;) Hoppas jag kan blogga från Grekland så kan ni följa oss;)

Killarna tycker jag är lite jobbig som fotar dem....

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt ska bli roligt att följa er på bloggen (hoppas det går)

2014-06-28 @ 17:42:32
Postat av: Malin

Ha en toppenresa och sola o bada för mig ;) kramar!!

2014-06-29 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0