Delfinsim

Klockan 07.20blev vi idag hämtade för Delfinsim. En fantastisk fin anläggning i havet! Det var så roligt! Vilken upplevelse! Så mjuka de är! Så fina! De tycker att bli killade under magen och gillar närkontakt! Busiga var de! Vi fick ligga och hålla i deras fena så drog han oss! Fick oxå en puss på kinden💕🐬
Tyvärr fick vi inte ta kort! Men vi fick köpa, såklart😁 Så fick det bli! 
Hela em har vi legat på stranden, en solig och varm dag! Urban sa tom: Nu är jag trött på värmen! 
Ikväll blir det gourmet restaurangen där vi bokat bord! Först lite mer champagne 🍸Hipp hipp hurra för mig idag! Tack igen älskade man för en härlig upplevelse med delfinerna😘
Här simmade vi med delfinerna

Här ser ni nosen på en;)

Pina colada;)

Lunch på beachen! 



Kommentarer
Postat av: Eva

Kära nån då , det var mycket mat på den tallriken Jag blir mätt bara jag ser den 😘

Svar: Mycket sallad;)
Annika och Urban

2015-12-10 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0