Sista dagen

Då är snart denna veckan slut! Det går inte annat än att "slappa" här uppe så det har varit en skön vecka med frisk luft, motion, snö, sol och mycket mat (och godis). Idag åkte jag inte skidor, hyrde för fem dagar. Det räcker tycker jag men jag tog en promenad till backen och mötte upp Urban som åkt idag, då blev jag genast sugen på att åka igen! En underbar dag med strålande sol! 
Igår när jag åkte ramlade en liten flicka i liften framför mig! Jag är ju inte superbra på skidor och känner en ström av oro gå genom kroppen när hon vänder sig till mig och säger:" jag kommer aldrig klara komma härifrån".
Annika åker förbi och tänker " fråga inte mig om hjälp då kommer jag oxå ramla när du nu så lämpligt har ramlat framför mig!!" Men jag ler och vänder mig om och ropar: " jo då du klarar det! Ta dig ut mot backen!" Senare möter jag flickan som känner igen mig, och hon säger: "jag klarade det!" 
Annika: "va bra kämpat" Nöjd med mig själv kände jag mig nu som en lite mer "superåkare";))




Min promenad;)



Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin dag! Kör försiktigt hem imorgon. Njut av sista kvällen.

Svar: Tack det har vi gjort med en god stekt röding;)
Annika och Urban

2015-01-05 @ 21:42:06
Postat av: Malin

Ni är så duktiga! Viktigt att uppmuntra varandra! Kramar till er

Svar: Hi hi
Annika och Urban

2015-01-05 @ 22:33:55
Postat av: Johanna

Ser toppenfint ut

Svar: Ja, verkligen fin dag!
Annika och Urban

2015-01-05 @ 23:01:26
Postat av: Marie

Så vacker bild i skooterspåret! Du är duktig som pushar på 👍

Svar: Tack, tack! Men jag hade inga skidor på! Promenerade;)
Annika och Urban

2015-01-06 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0