Zell am See

Vi fann en bättre camping här än i kaprun som vi först planerat! Ligger precis vid sjön. Berättar mer sedan.
Vägen hit har varit först genom Tyskland där vi passerade vackra Bodensjön som är så blå! Där hittade vi ett fint rastställe och jag fick bada! Dock fanns det ett par änder som vankade vid oss och som Urban tyckte såg hungriga ut( lite pensionärsvarning;)) Helt plötsligt blev det "mitt i naturen", ha ha,  fler änder och även en svan som väste! Oscar blev rädd och vår fina fikastund blev en annan upplevelse än vi tänkt;) Men vi skrattade gott😜
Genom alpbyar, upp och ner, vackra ståtliga berg med snö och massor av vackra blommlådor i alla fönster fick vi sedan se på vår färd till Zell am See! Blommorna är nästan lika fina som dina kära mor😄
 Vi övernattade på en caming vid en fors! Oscar tyckte det lät underbart och sov så gott! Själv tyckte jag det var som att sova i en hårfön;) Vi har idag ca 33 grader☀️ det blir nästan en chock när man kliver ur bilen;) 
Ps på denna camping är det free Wifi så nu kan jag blogga;)


Vackra vinodlingar!






Glasspaus i Innsbruck 



Oscar vid forsen!


Kommentarer
Postat av: Eva

Oscar akta dig så du inte ramla i😩 underbara bilder är lite avundsjuk faktiskt

Svar: Ja, det är fina vägar vi kör och mycket vi ser och upplever;)
Annika och Urban

2015-07-08 @ 08:49:04
Postat av: Eva

Ha ha Utban dom kan bitas akta dig

Svar: Ja vi sa det när han började väsa mot svanen;)
Annika och Urban

2015-07-08 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0