Tack för denna gång

Då var denna resan slut! Avslutade med bästa restaurangen. Så trevliga och så mycket folk, väldigt populär restaurang nära där vi bor! Allt hemlagat! Kunde inte med att ta kort idag men vi åt två första rätter, kronärtskocka igen, tomatsallad med basilika och en fantastisk god carbonara! Till första rätt åt Urban bläckfisk och jag åt kalvköttbullar i färsk tomatsås;) Oj så gott! Vi avslutade igen med deras tiramisu! 
Tog sedan en kvällspromenad i den ljumna kvällen! Nu ska vi snart sova för vi ska snart gå upp för att flyga hem... ( 03.30)
Tack för denna fina resan👍😍


Mina kalvköttbullar i tomatsås fick jag en bild på;)
Ser ni tvätten som hänger på tork? Lite typiskt italienskt! Hänger tvätt utanför fönstret! 



Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för alla fina bilder. Och välkomna hem 😘

Svar: Roligt att ni följer oss;)
Annika och Urban

2015-05-02 @ 21:29:04
Postat av: Anonym

Ser gott ut 😄

2015-05-03 @ 11:20:18
Postat av: Marie

Jättekul att träffa er i igår hos Johanna och Andreas :) Fick kika genom bloggen när jag kom hem till Norge och även läsa och se dina bilder från resan :) Blev verkligen jättesugen på att åka dit med Jonathan framöver. Hoppas vi ses snart igen! Massa kramar

Svar: Tack detsamma! Kul att vi hann och träffas! Håller tummarna för era ansökningar✊ Vi ses😘
Annika och Urban

2015-05-04 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0