Ett annorlunda sätt att leva!

En gång i tiden, i början av min karriär, vill jag åka till Christiania och rädda alla missbrukare! Så blev det inte! Först nu har jag tagit mig dit för att få se hur det ser ut. Men det var väldigt tragiskt och se hur de får leva och sälja droger helt öppet?! Särskilt när man ser barn som lever där. 
I små stånd säljer de olika droger upplagda på ett litet bord helt synliga. Säljaren däremot är maskerad med en sorts ansiktsstrumpa och ser lite skrämmande ut! 
Det stod på skyltar att man inte fick ta kort så det gjorde jag inte inne i byn! Men vid ingången blev det ett par kort! Många turister var där för att se hur det ser ut! 
Tyckte det var skönt att gå därifrån....

Vacker ingång;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0