Bilsemester 2016

Då är vi på väg! Semester 2016☀️ Det blir bil genom Europa till korsika! Och naturligtvis blir det camping, tältar gör vi😄 Brukar vara lite kallt de två första nätterna och då blir det sovsäck och jag sover i joggingkläder( det gör inte grabbarna!) men sedan blir det varmare och då blir det lakan och utan kläder;)
Det ska bli så skönt att vara ledig och bara vara! Har tagit med mig joggingkäderna så jag hoppas jag får till det! Känner mig väldigt trött! Det har varit en intensiv vår med arbete och min stroke! Påminns om det ibland och är tacksam för livet🙏 Men nu hoppas jag på vila, sol och lite äventyr! Mina tankar går även till Nice och det våldsdåd som var igår, det är så fruktansvärt!! Varför??

Målet idag är Lübeck där vi brukar bo. Men just nu står vi fast i en bilolycka utanför Helsingborg:(  Men tur att det inte var vi!






Kommentarer
Postat av: Eva

Ja då var vi på väg ! Ha ha Var det Lybäck i natt ? Trevlig semester

Svar: Japp!! Hoppas du sover gott😜
Annika och Urban

2016-07-15 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0