Morgonjoggingrunda

När jag nu tog med kläderna måste jag ju använda dem! Vaknade strax efter sju och såg att det var molnigt, då bestämde jag mig! För det är så jag måste göra, bara bestämma mig, inte vänta på att jag känner för det för det händer sällan!  Det är den sköna känslan efteråt man får fokusera på😄
Svårt när man inte känner till området så bra men oxå ett bra sätt att lära känna området! Försökte hänga på ngr andra joggare jag hittade men vips så var de borta....Sprang i en kvart, åt ena hållet och hittade sedan en väg tillbaks längs havet och den lilla tågrälsen! Där fann jag alla joggare, mötte flera som var ute och sprang! Nu har vi ätit frukost och det har klarnat upp! Det blir en dag på stranden☀️
Här sprang jag!

Stolt!




Kommentarer
Postat av: Eva

Brun redan! Ta det lugnt du har semester 😘

Svar: Ja då, tänker på mitt hjärta! Men det är just detta som är semester, så skönt😘
Annika och Urban

2016-07-22 @ 09:29:46
Postat av: Marie

Hurtig start på dagen 😀💪 vi har kommit upp till Lofsdalen nu så vi tar ett glas vin och njuter av semestern 👍

Svar: Det låter gott! Hoppas ni får fina dagar och upplevelser! Kanske någon ny tur ni kan berätta för oss😊
Annika och Urban

2016-07-22 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0