Parasoll och poolbad

Glömde visa vårt fina nya inköpta solparasoll☀️
Och så lilla jag som får åka rutschkana själv! Inga som vill leka med mig:( När barnen var små ville man inget hellre än att få ligga några minuter och sola nu längtar man efter dem och tittar på alla andra barn som leker och har kul med sina föräldrar;)

Tittut!

Lilla jag!

Urban äter sin favoritglass, romrusinglass!

Sallad blir det till lunch varje dag!

Skål älskling! Tack för åtta fina år och vi hoppas det blir många fler❤️

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder 😃 Och grattis till era 8 år 🎉

Svar: Tack, tack😊
Annika och Urban

2016-07-23 @ 22:44:28
Postat av: Eva

8 år??? Vart tar tiden vägen Hoppas på många år till Ni har det bra ser jag fortsätt med det Kram

Svar: Ja, det har gått fort;) Kram till dig😘
Annika och Urban

2016-07-24 @ 08:55:39
Postat av: Marie

Grattis till 8 år 🎉😄 va fina och bruna ni är 😍

Svar: Tack tack! Råkade klä oss i lika färger oxå....;)
Annika och Urban

2016-07-24 @ 19:36:15
Postat av: Malin

Stort grattis till er igen❤ :D puss och kram

Svar: Tack älskade dotter😘
Annika och Urban

2016-07-28 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0