SUP

Idag prövade vi SUP, standing up paddleboard! 
Hade hört att det skulle vara så fantastiskt! Men det var svårt tycker jag! Och som vanligt är jag lite feg....men det var min id'e att pröva;)
På kvällen var vi inne i byn och åt gott! Fick äntligen äta lite musslor!
Idag var det väldigt varmt! Skönast att sitta i skuggan😜 Man blir helt slö, orkar knappt prata!
Redo för stranden i nya badbyxor;)

Foten lindad och så var det bara att kliva på!


Det gick riktigt bra för Oscar !

Man kunde sitta så här oxå! Det var lite lättare! Men jag stod oxå! Men fick inget bra kort!

Goda musslor!



Kommentarer
Postat av: Eva

Bruna och fina

2016-07-30 @ 14:53:52
Postat av: Eva

Fina badbyxor Urban

Svar: Ja, det tycker jag med 💕
Annika och Urban

2016-07-30 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0