Ästad gård, sibbarp 160505

Äntligen åker vi på resa som vi sparat till länge! Inte Urban och jag denna gång, utan istället jag och mina bästa vänner;)
Vi har åkt till ästad gård utanför Varberg! 
Vi började med att åka till vindhäsar för att rida på islandshästar! I två timmar red vi på hästar! Nu går jag som jag skitit på mig😜
Min häst, Mysla, ville bara vara först i ledet eller äta gräs!! Det var lite läskigt och okontrollerlbart! Det gillar inte Annika😬 Men annars var det njutbart i naturen som nu är så vacker! Catrin och jag bytte häst efter halva vägen för hennes häst var riktigt loj, och det var även hans namn;)) Passade mig bra!
Receptionen;)


Hela gänget! 


Lilla jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0