Sista dagen 2017

Idag är det sista dagen på 2017! Hur har året varit för er? Vad har varit det bästa och det sämsta 2017? Hur vill du att 2018 ska bli? För mig och Urban var vår resa till Peru det bästa! Att få möjligheten till att resa och se andra länder är så fantastiskt! 2018 åker jag först med Mathilda och barnbarnen till Rhodos, ska bli så mysigt😊 I december åker Urban och jag till Uganda för att hälsa på bergsgorillorna😍 Den resan ser vi verkligen fram emot! Men det dröjer, först har vi alla andra månader att njuta av🙏Oscar tar studenten och det ska vi fira💝Det är viktigt att försöka att leva i nuet! Jag är väldigt bra på att planera framåt😬det är väl en bra egenskap men viktigt att leva nu och vara tacksam för det vi har! Att ta för givet och ta varandra för givna är lätt! Jobba för det du har och uttryck det mer till den du står nära, alla vi behöver höra bra saker😊 För snart 2 år sedan fick jag en stroke. Det gick bra, jag fick lov att vara kvar på jorden ett tag till och ha ett friskt liv🙏Jagälskar dig Urban mina barn och barnbarn, bonusbarn och bonusbarnbarn och inte minst mina föräldrar som alltid finns vid min sida❤️

Nä nu ska vi fira in 2018 med god mat och mycket värme😄
Idag var det inte blå himmel men det är verkligen underbart med all snö! Och idag fick jag åka spark! Urban körde mig i värsta backen väldigt fort🤣🤣
Gott Nytt År till er alla🍸❤️😘

Massor av snöskotrar
Snöängel😊

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad fint du skriver😘 Önskar att pappa och jag får vara friska så vi kan hänga med några år till Vill se hur det går för våra barn-barnbarn Malin med sin Dony får en lägenhet som dom önskar så Mathilda får jobbet på förlossningen som hon ska på intervju till i veckan Oscar tar studenten Filippa kommer hem från USA Klara har några år kvar i skolan där hon är väldigt duktig Men om några veckor åker vi till Kanarieöarna ska bli jätteskönt Önskar ALLA lycka till. KRAM 😘

Svar: Så hoppas vi det blir😍
Annika och Urban

2018-01-01 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0