Kallt

Efter en lugn morgonstart gick Urban ut och skottade. Vi bestämde oss sedan för att åka utför under em. Men när jag kom ut och slogs av kylan bestämde jag mig för en promenad istället. Urban åkte till backen.
När jag promenerat en stund blev jag väldigt varm och ångrade mitt beslut! Typiskt mig😁 Men mitt nya jag, som inte ska älta allt, sa till mig att: " nu har du fattat detta beslut, gör det bästa av situationen"! Det gjorde jag;) Njöt av promenaden och gick sedan hem och gjorde mycket goda våfflor med hjortronsylt och grädde😄 Efter det blev det promenad till byn för att möta upp mannen i mitt liv💕
Ikväll blir det mys😊

Utsikt från toppen! Ni ser skybar;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Det gjorde du rätt i Ha en härlig myskväll. Blev sugen på våfflor ⛄️🥞☕️

2017-01-05 @ 17:09:30
Postat av: Malin

Jag blev också sugen på våfflor!

Svar: Ja, väldigt gott;)
Annika och Urban

2017-01-06 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0