Mer skidor och sprit!!

Idag åkte vi utför igen och kommer så att göra även imorgon.
Idag fick vi till ett smakprov av mackmyras whiskey, egen tunna! ( fick dock åka till toppen vid två tillfällen då mannen med nyckeln till källaren inte var där första gången vi kom upp. Det var inte lika blåsigt idag men sämre underlag, mer isigt😁) Men allt gick bra!
Vi fick smaka whiskyn från vår tunna som nu lagrats i 2,5 år. Den var faktiskt riktigt god! Jag som inte gillar whiskey ! Åkte riktigt bra ner i backen sedan😜

Vacker morgon!
Här ligger vår tunna!
OBS! Inget kisseprov😂
Vacker utsikt!
Och här tar du dig sedan ner!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad ni har det bra Ta vara på det Snart blir det vardag Ha en bra kväll 😊🍷

Svar: Ja, tack vi har det gott😄🙏
Annika och Urban

2017-01-07 @ 18:17:02
Postat av: Marie

Roligt att du gillade whiskyn :D Ni får ta o testa snöscooter också ;) Jättefina bilder!

Svar: Ja jag gillade er whiskey;)
Får bli scooter en annan gång
Tack😊
Annika och Urban

2017-01-08 @ 13:59:43
Postat av: Malin

Vilken otroligt fin bild! (Första)
Blev det någon skidåkning i svarta backen? ;)

Svar: Tack;)
Jag åker i de gröna och blåa backarna;) Men tog mig ner från toppen vid tre tillfällen, vet inte om den är röd eller svart😜
Annika och Urban

2017-01-09 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0