Sista skiddagen för denna gång!

Idag hade vi en väldigt vacker fm, -4 grader och sol☀️ då är fjällen som bäst!
Jag sitter i liften med Urban och det är helt tyst, solen skiner från en blå himmel och strålar ner på träden och den vita snön som glittrar tillbaks!
2017 har gett oss en fin start🙏 Marie och Jonathan förlovade sig i lofsdalen på nyår under den vackra stjärnhimmeln❤️ vi riktigt känner er kärlek här i stugan och önskar er fortsatt gott💕
Vi hoppas det fortsätter på det sättet! Hela 2017! Fast av erfarenhet vet vi att det händer inte alltid bara bra saker i livet, vi gör vår resa och påverkar den så gott vi kan åt rätt håll😊
Detta året fyller min kära mor 80 år, Urban 60 år och min "lillprins" blir myndig! Så det blir till att fira dessa jubilarer🍾💐🎁
Imorn åker vi hem till Göteborg, det nya arbetsåret börjar, undrar hur det blir?
Nu ska jag koppla av i soffan med min feelgoodbok, "arvet efter dig"( lade jobboken åt sidan, jag har ju semester;))


Kommentarer
Postat av: Eva

Underbara bilder Du glömde att din svägerska fyller 50. Kram på er och tack för denna resan Kör förståndigt hem 😘

2017-01-08 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0