Caminito del Rey och Ronda

Idag hyrde vi bil. I tre dygn har vi hyrt den. Vi åkte till det första stället som Urban valt ut, hängbro mm! Men det var inte öppet😜 Tur för mig😄 Istället badade vi i en damm, eller, Urban och Jonathan badade:) Häftig natur! Efter det åkte vi till Ronda. En gamma stad som är delad i den nya och gamla delen med en bro som byggdes på 1700-talet. Väldigt fint och mysigt men det var väldigt varmt! Mina ben blir som två röda stolpar! Ont! Vi såg även den äldsta tjurfäktningsarenan som ligger i Ronda, häftigt! I september har de tjurfäktning på riktigt😜

Det blev middag sent! Men det är då alla spanjorer går ut och äter, efter 21;) och hela kvällen satt jag i klänning utan armar, utan att frysa!! Underbara kvällar! 
Imorgon åker killarna tillbaks till äventyrsstället och jag väljer att stanna hemma och kommer att ligga på beachen☀️




Lunch i parken;)
Tjuren "Ferdinand " framför arenan
Oscar och jag på arenan! Akta! Tjuren!
Läktaren!
Här bor tjurarna tills de släpps ut😬
Tre snyggingar på bron:)
Fina Ronda och Jonathan!
Bron mellan gamla och nya delen!
Fin trädgård i Ronda !

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ubderbart ut men ni ska inte uppmuntra tjurfäktning, det är hemskt!!

Svar: Håller med☺️
Annika och Urban

2017-07-25 @ 08:58:51
Postat av: Eva

Vackra bilder Var rädd om din hy Annika Den värmen ni har är inte att leka med 😡Titta på din mor 👽

Svar: Igenmulet idag! Och igår var vi ju på utflykt, vilket vi ska även imorhon;)
Annika och Urban

2017-07-25 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0