Morgonjogg och strandhäng!

jonathan och jag startade morgonen med en joggingtur! Det gick riktigt bra, han fick springa i min takt, alltså inte så fort;) 

Vi stannade och köpte färskt bröd till frukosten😊
God frukost på terassen och sedan ner till stranden☀️
Vi tog det lite lugnt idag så vi inte bränner oss! 
Det är så mycket affärer och små gränder runt om, och billigt! Maten på supermarket är väldigt billigt! Det är så kul att gå och handla utomlands, blir sugen på att köpa allt möjligt! 

Här gick jag! Ni ser Jonathan längst upp!

Mina killar denna veckan😊
Lunchtillagning
Och här bor även Audrey Hepburn;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ser jättemysigt ut. Nästa år ska vi åka hit och bo som ni gör Du kan kolla läget åt oss 😘

Svar: Ja det kan ni göra:) Vi har det bra! Väldigt trötta idag😅
Annika och Urban

2017-07-22 @ 18:04:25
Postat av: Johanna

Så skönt med sol och bad, pappa ser redan brun ut 😎☀️ Kram till er alla från oss, vi är påväg hem till Sverige igen nu

Svar: Så gott att ni oxå haft det bra:)
Annika och Urban

2017-07-23 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0