Vandring dag 2

Idag vandrade vi uppför Hovärken och till skybar. Vi hade tänkt att grilla uppe på berget men Urban hade glömt att lägga ner korven😄 Det började dock att regna så vi blev sittande en stund på skybar och drack whisky! Vi smakade urbans och Jonathans snart färdiga whisky. Jag som inte gillar whisky tycker väldigt mycket om denna, så god!! När dimman dragit förbi och regnet lättade började vi gå neråt! Först måste jag berätta att det var flera gäster i baren under den tiden vi satt där, kul att det verkar gå bra!

Det är vackert längst uppe på berget! Så fin utsikt åt alla håll!
Hemma blev det stekt korv istället för grillad;) Alfapet ( jag vann)! Underbar champagne och röding! 




Kommentarer
Postat av: Eva

Vackra bilder. Kanske vi får smaka någon gång på denna goda whisky 😉

Svar: Det ska väl inte vara en omöjlighet;)
Annika och Urban

2017-09-09 @ 11:00:13
Postat av: Jonathan

Ser ut som att ni har riktigt fint höst väder ✌🏻☀️
Kul att digitalt Whiskeyn Annika.

Svar: Idag regn😫
Och ja, jag digitaliserar whiskyn😂😂
Annika och Urban

2017-09-09 @ 13:48:15
Postat av: Jonathan

*du gillar ska det stå 🙈

Svar: Jag förstod det😜😂
Annika och Urban

2017-09-10 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0