Mot Queen Elisabeth par,Park view lodge

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

9 december 2018, jag fyller 53 Ă„r😊 blev gratulerad av min Ă€lskling pĂ„ morgonen! Fick sĂ„ fina örhĂ€ngen! 
Vi hade stĂ€llt klockan pĂ„ ringning dĂ„ urban skulle ut pĂ„ en tidig promenad för att titta pĂ„ fĂ„glar och apor!  IgĂ„r blev jag firad med tĂ„rta och vackert sjöng de för mig🙏
SjĂ€lv planerade jag poolhĂ€ng men det blev "brashĂ€ng"! Det var en grĂ„ dag idag! Och det regnade! 
Vi packade ihop för att resa vidare. LĂ€mna vĂ„r fina honey moon lodge var inte lĂ€tt😊 SĂ„ fint vi haft det! Vi Ă„t lunch med Ă€garna innan vi lĂ€mnade, sĂ„ himla gĂ€stvĂ€nliga😊
Att Ă„ka bil eller buss, i vĂ„rt fall en jeep, gör att man ser sĂ„ mycket. Resdagarna blir sĂ„ vĂ€rdefulla. Vi stannade vid en marknad och fick se grĂ€ssoppor som de sĂ„lde. MĂ„nga sömmerskor och mycket grönsaker! 
Vi passerar flera byar, en del mer vĂ€lbĂ€rgade och andra har det vĂ€ldigt fattigt! Men nĂ„got jag noterat Ă€r att de ser Ă€ndĂ„ vĂ€ldigt glada ut! De smĂ„ barnen fĂ„r tidigt klara sig sjĂ€lva. Det finns inga lekplatser och knappast nĂ„gra leksaker! De tar vad de har! Babys sitter pĂ„ sina mödrars rygg och sĂ„ fort de kan gĂ„ fĂ„r de göra det, inga barnvagnar finns hör! Har fĂ„tt nĂ„gra spontana kramar av barn som tittar pĂ„ mig och nog undrar vem jag Ă€r! Kan man se ut sĂ„  verkligen.... 




Kommentarer
Postat av: Jonathan

Stort Grattis Annika!!
Kramar!!

Svar: Tack Jonathan😊
Annika och Urban

2018-12-12 @ 21:26:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0