Northeim, sista natten

Tältar sista natten, för den här gången! Längtar redan till nästa gång😊
Igår körde vi mest hela dagen. Besöket på märklin muséum blev en stor besvikelse för urban då det var stängt!!! Det var under ombyggnad och ska öppnas nästa sommar igen! Och ingen information om detta på nätet?! 😫 Vi besökte iaf affären och där fanns också lite att se ( tyckte iaf jag)!
Stannade i barockstaden Fulda och åt middag. Hamnade på en fin italiensk restaurang med vita dukar och levande ljus😊 Kände oss som lady och lufsen😍
Trafiken har flytit på bra, trots ett antal vägbyggen! 
Vid 18 tiden bestämde vi oss för att stanna för natten. Det blev campingen i Northeim, sultmerberg. Vi har varit här en gång tidigare. En okej camping för övernattning. 
Imorse duschade jag! Och varför berätta om det?? Jo, när jag stod och duschade såg jag ngt krypa vid fötterna!! En MUS😬😫 En väldigt lite mus, men ändå! Den satte sig i min dusch! Skvätte vatten på den men inget hände! Tillslut kröp den vidare för att efter en stund komma förbi igen!! Det blev en snabb dusch😅 Spindlar och andra flygande kryp brukar vara vanligt men aldrig har jag sett en mus i duschen! 
I början av denna resan berättade jag om konsten att sätta upp ett tält som par😅 Nu går det som en dans! Vi har fått in rytmen och vi vet vem som gör vad! 🤣
Nu blir det Puttgarden. Och sedan färjan över till Danmark för att så småningom nå Sverige😇
Som sagt, vi är mycket nöjda med vår resa men hade vi vetat att vädret blev sämre i Österrike hade vi stannat ett par dagar till i Kroatien och då framförallt i Primosten😍
Ny resa är bokad! Den 30/1 åker vi till Indien😍
På återseende!
(null)
En sista bild från primosten😍 ( bilderna kommer inte i den ordningen jag vill😬)
(null)
Åsnecamping?
(null)

Lite större bana än vad vi har hemma😜 (null)

(null)

(null)

(null)
Och vacker solnedgång över primosten😍

Kommentarer
Postat av: Eva

2 1/2 vecka har nu gått Ni (även jag) har sett väldigt mycket Ätit gott Badat på många olika ställen Duschat med en liten mus 🤣 snart är ni i Sverige igen Ett stopp i Gamla Köpstad för att hälsa på oss Ni är välkomna Vi syns 😍

Svar: 🤣😅
Tack!
Annika och Urban

2019-07-30 @ 09:49:27
Postat av: Malin

Trevligt med en liten duschkamrat haha😂 Härligt att ni haft en bra resa! Indien kommer nog bli mycket spännande med otroliga upplevelser😍 Ska bli kul att få läsa om! Men först, välkomna hem igen😘

Svar: Tack😘
Annika och Urban

2019-07-30 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0