Semester sommaren 2019

Nu åker vi! Mot Kroatien i bil med tält😊
Jag har aldrig varit i Kroatien! Men har alltid velat dit. Urban har varit där för flera år sedan, och då beskriver han det som en "rest av öst"😬
Jag har då inte hört någon säga att det är grått idag! Så jag hoppas att vi kommer trivas som alla andra verkar göra när de besöker landet! 
Jag har läst ganska mycket, och pratat med många för att få inspiration! Det finns så många platser jag vill se och besöka! Men vi vill också gärna komma in i ett lugn och avslappnande tempo, bada och äta god mat! Men, några ingredienser av upplevelser och kultur vill vi gärna få😊 
Vi åker över Öresundsbron och sedan båten mellan Gedser och Rostock. Där någonstans blir vårt första stopp😴 Efter det får vi se hur vi kör🙃
(null)






Kommentarer
Postat av: eva

Testar en gång till

Svar: Det fungerar mamma 😘
Annika och Urban

2019-07-12 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0