Cykla runt sjön

Nu är det dags för en cykeltur runt sjön. Det är 4,1 mil. Vi har cyklat den en gång tidigare, 2011. Jag kommer ihåg att vi fick lite bråttom på slutet för att hinna till affären och lämna tillbaks cyklarna. Denna gången hade vi våra egna cyklar. Jag minns att Urban klagade lite på sin cykel vi hyrde förra gången. Denna gången klagade han oxå, cykeln var för låg! ( han har en ny cykel, en som han hittade och sedan lämnade in till polisen och då ingen hämtade den fick han den) Allt gick iaf väl! Vi kom runt på 3 h och 20 minuter. Förra gången tog det 5 h😅
Första delen är inte jätterolig, du cyklar på en grusväg. Sista delen är vid sjön på smala mysiga stigar, den är fin! Vi stannade vid sjön och åt vår matsäck. 
I slutet låg jag långt före Urban! Häftigt tänkte jag! Jag är först! Precis då kommer han och cyklar om mig! Han säger: "det gillar jag inte, jag kan inte ligga efter dig!"
(null) (null) (null)
(null)

(null)

(null)
Hjortonstopp! Plastpåsar på fötterna😂
(null)

(null)



(null)


(null)

Här är lofssjön som vi cyklade runt😊













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0