Vandring dag 2

Det duggar regn ute. Det är blött! Jag kör ett posturalt träningspass. Lederna känns mjukare och jag känns lättare😊 
Var ska vi gå idag? Ska vi ta toppen? Det är alldeles för dimmigt ute, vi kommer inte se toppen. Vårt långa pass? Nä, vädret är för osäkert, det är väldigt blött ute. Vi går till glötvallsdalen, det blir en lagom rutt. In i skogen, ner i dalen, över spångar och sedan framme vid raststället där vi  grillar vår korv, dricker en öl och tar en jäger😊 sedan kaffe och kaka, kan det bli bättre? 
Även idag blir det lite lingon😊 Av dem gör vi rårörda lingon till hemmagjorda köttbullar, mos och gräddsås på kvällen, så gott😍
Det blev en runda på 1,2 mil och några timmar. Vi gick även längs de väldigt fina nya cykellederna! Så fint de gjort! Allt från mycket lätt led till mycket svår. Vi möter några på vägen, en del cyklar, andra springer och några vandrar på leden. Lofsdalen utvecklar hela tiden och det är mycket fler människor här nu, än vad det tidigare varit i september. 
Nu är det liggande ställning i soffan som gäller resten av kvällen, med min goa bok och kanske lite tv😊

(null)
Årets gran!?
(null)
Ser ut som fjällmaneter!
(null)

(null)

(null)
Ser ni mig? Ömfamna naturen😊
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Eva

Ni har det så bra Tur att ni tycker och tänker lika(för det mästa) Vilken tur att just ni fann varandra Fina- vackra bilder förresten Glömde nästan att säga det. En dag kvar Vad händer då jo hemresa, till verkligheten igen Idag har vi varit och handlat Pappa en dunjacka övergångsjacka och en svart skjorta Jag köpte en blus (900:-) 🥱🥺😔. Kram ha en bra kväll och kör förståndigt hem i morgon

Svar: Tack! Vi ses❤️
Annika och Urban

2021-09-18 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0